Always wear your invisible crown.

Heeeej guys!!
Sorry för dålig närvaro, har varit närvarande på andra ställen istället. Stjärnfall var så himla awesume, superbra jobbat allihopa! Igår hängde jag på stan och det införskaffades en hel del som ni får se om ungefär en vecka maybe för just nu sitter jag på tåget med destination Stockholm. Lever. Har faktiskt blivit ganska bra på det. Saknar min Tova, vill ha henne med mig.. Men iallafall, så kommer jag befinna mig här då ett tag men jag är lite sugen på mobilblogg så kanske hörs lite framöver. Det här är antagligen fulaste inlägget ever men jag är övertrött och svintaggad, då blir det lätt så. Lev här och nu guys, bäst att passa på när vi inte dog igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0