And the night, when the cold wind blows, no one cares, nobody knows.

Godmorgon! 
Har haft sjukt svårt att sova inatt, och sen kom jag på att det är fullmåne. Min pappa har alltid haft jättesvårt att sova då, och nu verkar väl jag också ha fått det.. Vaknar hela tiden och så, jättejobbigt! Har ni svårt att sova när det är fullmåne? 
Annars ligger jag och kollar på lite ideer till nyårsmakeup, och sen överväger jag på att göra lösnaglar. Två av mina egna har gått sönder så det skulle vara fint att ha långa på alla men jag vet inte än. Vi får se om jag har tid och ork!  Nu ska jag kliva upp och sätta på mig lite myskläder för att gå till ICA och köpa frulle. Mums ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0