Born to live fast.

Hej! 
Var lagomt irriterad igårkväll, avstod ifrån att ladda ner en film för att den inte fanns med swesub och laddar istället ner en annan - som jag trodde det var swesub på men det var det inte. Kollade på den ändå, sen ringde Lotta så vi pratade om himmel och jord i någon timme. Efter det skulle jag egentligen ut och sladda med en kompis men det blev inget av så jag gick och la mig istället. Sov till klockan två (?!?) idag, och nu har jag ätit sconesfrulle framför hockeyn. Ska klä på mig och packa lite sovaöver-saker för ikväll bosätter jag mig hos bästaste Tova. Blir mys! Imorgon ska jag klippa mig efter skolan och sen på kvällen är det träning, så vi hörs när vi hörs. Love ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0