Enjoy the little things.

Hej! 
Hade en svincuzy myskväll igår, kollade på Robin Hood och grejer. Idag vaknade jag i tid och har redan varit inne en sväng på stan för att köpa massa nödvändigheter, och hämtat ut mina glajjer! Har ungefär världens sämsta syn och klarar mig inte en meter utan linser, hade ett par glajjer förut men det var någon idiot som snodde dom, svinkul när man lägger ner x antal tusenlappar på dom.. Sen dess har jag inte hittat några fina förräns nu, eller rättare sagt i somras, men det har tagit några månader att få upp dom hit från Stockholm, för det var några limited edition och yadayada. Men nu så! Känner super. Ikväll blir det troligtvis också bara mys. Jag gillar mys. Det är cuuuzy ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0