I just want to be yours.

Hej! 
Har haft en otroligt oeffektiv dag med allt för många motgångar. Skyller allt på fullmånen, såna borde förbjudas. Skulle fixa mina nyårsnaglar idag tänkte jag, men då när jag har förberett allt och klippt ner mina vanliga naglar så upptäcker jag att limmet har stelnat. Så, jag måste in på stan imorgon för att fixa det och sen får jag göra dom antingen imorgon eller på måndag... Annars blir det något annat. Vill inte ha fula naglar, hatar att ha fula naglar. Imorgon ska Sara färga min utväxt också, så jag är lite fräsch! Sen ska jag ta tag i själva hårfärgen och de i början av det nya året, trivs faktiskt inte med mitt hår nu. Så vi får se vad som händer. Nu ligger jag i min säng och ska sätta på Gossip Girl säsong 1, tänkte börja kolla om på den serien. Bara att svänga förbi om ni inte har något att göra, är enormt sällskapssjuk. Längtar tills imorgon för då kommer Tova hem! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0