I like food better than I like you anyways.

Hej! 
Det har varit en väldigt kämpig natt och dag för mig. Mådde riktigt jävla dåligt av tabletterna men har bara spytt en gång, som tur är. Försökte mig på att äta lite tomatsoppa (som ungefär är det enda som jag får äta) men då mådde jag bara ännu sämre, jag och soppa går tydligen inte ihop. Att vara utan mat är inget ovanligt för mig och om jag inte har lust att äta så kan jag klara mig länge ändå, men nu när jag verkligen inte får äta, då bara skriker min kropp "GEEE MIG MAAAAAAT!". Har över ett kilo godis som ligger och väntar på mig också, och massa god mat. Tänk er en fet penne romana, eller pause jävla kladdkaka. Våfflor. Scones. Hamburgare. Jag vill ha maaaaaaaaaat. Ska duscha nu, kolla Solsidan och sen gå och lägga mig så att jag inte behöver tänka på mat. Mat mat mat. Haha nej, längtar tills imorgon då jag får äta igen. Hoppas ni har haft en rolig helg och ät mycket gott åt mig också ♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0