I wish you were closer, so I could hug you.

Hej! 
Blev lite sentimental igår och tänkte way too much.. Men bortsett från det var det en helt okej dag! Hann med en timmes telefonsamtal med min saknade Lotta, dagen efter domedagen ska jag åka ner till henne. Cuzy. Idag har jag haft en kund i ansiktsbehandling, sminkat och blivit sminkad ala 80-tal och så har jag hunnit med en tripp till tandhygenisten. Efter det åkte jag upp och fikade med min älskade morfar och köpte chirre tills ikväll, både grey's och scandal står ju på tablån! 
 
Håller på att letar lite inspiration till mitt hår, är så less på att ha mörkt och tråkigt, så i vår har jag tänkt ljusa upp det, men är sugen på mer! Har ni några ideér? Behöver all inspiration jag kan få! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0