Your whole life should be dedicated to having fun.

Men tjenare!
Har varit på lite villovägar senaste dagarna, hängt lite här och var, mest hos min älskade där jag sitter just nu också. Tova tvingade mig att blogga för hon tycker min blodbild i senaste inlägget är äcklig, hehe. Har varit hemma i min lägenhet max två timmar dom senaste dagarna,  men jag trivs bättre här. Lever livet helt enkelt! Ska göra det enda tills imorgon kväll för då ska jag börja käka lite piller som kommer göra att jag blir innesittandes resterande del av helgen. Ska iväg och röntga ryggen på måndag och då var det tydligen nödvändigt. Nu står Tova i duschen medan jag och Thomas sitter och chillar i köket. Ja,  det var väl ungefär det då. Har inte tid att sitta här och blogga för tillfället - vi ska ju dö om 14 dagar. LEV ERA JÄVLA LIV NU DÅ! NU KÖÖÖR VI ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0