Always wear your invisible crown.

Hej! *pust* 
Är helt slut, "några timmar" blev fem. Hängde alltså på studion från fem till tio, med fullt ös hela tiden. Tur jag älskar det haha! Nu ligger jag i sängen och ska försöka sova, för imorgon ska jag först på skolan sen åker jag ner till Tova, chillar där, går ner på studion och klipper musik / tränar, dansar på basketen och sen slutligen hem till Tova igen för pizza / svull mys. Låter som en toppendag! Men det blir nog klent med uppdatering, men då vet ni ju vad jag gör iallafall. Och det är ju det viktiga ;) GODNATT PUSS MINA ÄLSKLINGAR ♥♥ 

Kommentarer
Postat av: Tova

Vi ska ha såååå mysigt :D

Svar: Jaaa :D
Charlie None

2012-11-22 @ 23:44:07
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0