Every new day is another chance to change your life.

Hej! 
Ljussättningen/genrepet gick sämst, men de brukar de göra, och sen går det bättre på showen. Men bara för att jag skrev det där nu så kommer showen också gå dåligt.. Jag håller hoppet uppe! Ligger hemma, helt utslagen. i soffan nu. Kan ju berätta lite om varför jag var på HC idag. Har haft otroliga smärtor i ryggen i ca 2 år, har varit till lite olika läkare men inte fått något ordentligt gjort, utan bara blivit ordinerad att äta värktabletter. Har tänkt att ta tag i det här ett tag men aldrig "orkat", men nu i fredags så svullnade en del av min ryggrad upp och läkaren som jag är googlade jag självklart på mina symtom (note to self: don't ever do that) och ordet skelettcancer kom upp som enda möjliga altenativ. Eftersom att jag har haft/har väldigt mycket cancer omkring mig så tog jag google på ordet och kände mig övertygad om att det var det jag hade. Fick iallafall tid idag och vi kollade massor på min rygg, och om någon månad ska jag göra en rötgen. Men som det ser ut nu så kommer ni få stå ut med mig ett långt tag till, för skelettcancer har jag nog inte och tur är väl det! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0