Fuck anything that doesn't make you happy.

Hej! 
Gick svinbra igår, åkte till Wendla och klippte musiken med Tova duktiga som vi är, sen gick dagen bara fort framåt. Vi inledde Fotbollsgalan med en liten show som gick superbra! Sen fick vi svingo middag på Gamla Teatern, så jag är mer än nöjd. Efter det tog jag med mig Tova hem till mig, vi tog hemmabio till en helt ny nivå, såg Taken 2 och senaste Twilight filmen, sen somnade vi gott. Vaknade halvt när hon gick imorse, sen somnade jag om och gick upp halv tre...... Lyckad. Nu ligger jag och pluggar lite grann, går inte så bra så funderar på att dra igång ett avsnitt Sons istället men borde kanske ta tag i det här. Time will tell. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0