Take me to neverland.

Hej! 
Känslan när man hade förlängd sovmorgon - så får man ett sms av Linus som säger att dom flyttade fram lektionen efter för att det var så många som missat mailet från läraren. En timme försenad, check. Tur man inte fick frånvaro och att man är så jävla smart/snabb så man jobbar ikapp klassen direkt. Tack vare att dom började tidigare fick vi också sluta tidigare, så jag var hemma redan vid kvart över ett. Från då fram tills nu har jag suttit och skrivit en svenska uppgift och nu ska jag skriva lite personlig försäljning. Gud vad jag älskar att gå i skolan sometimes...! Halv fem börjar iallafall träningen och slutar som vanligt någon gång vid nio. Längtar redan till min säng. Cuzytimes♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0