The moustache made me do it.

Tja mannar! 
Träningen gick awesome så jag är nöjd. Nu har jag duschat och så vidare, you know the shit, och ligger i soffan och käkar lite onyttigheter framför scrubs. Borde väl sova. Imorgon ska jag och några till från min klass hänga nere på Wargen hela dagen för att göra lite reklam för vårt program, så om ni har vägarna förbi får ni gärna komma till oss och hälsa på! Vi kan erbjuda lite minutmassage, manikyr och vi har även lite hårstylingsverktyg till hands om någon skulle råka ha en "badhairday" ;) Sen blir det träning och gomiddag uppe hos moffa, han åker nämligen till jävla Gran Canaria utan mig på torsdag.. Hatar att man måste gå i skolan all the time. Men det blir nog kanske någon mobilblogg under dagen eller vanlig på kvällen, hoppas ni får en bra jävla dag och alla nior i Östersund är som sagt välkomna till oss - A305 hänger vi i! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0