We are all here for a reason, find out why.

Hej! 
Blev som jag skrev tidigare, har inte rört mig mycket sedan jag sist skrev. Kan inte sluta kolla! Är inne på slutet av fjärde säsongen nu, så jääävla bra allting. Men jag tog mig faktiskt ut en stund för en sväng ner till ICA för att handla och hämta ut paket, en ny snygg kofta bland annat. Nu har jag bjudit mamma på hemmagjord pizza och har en blåbärspaj redo att sättas in i ugnen, vuxenpoäng och så vidare. Mår lite bättre som sagt, men min kropp har svällt upp så jag ser ut som en jävla ballong, det började igårkväll. Om det fortfarande är svullet imorgon måste jag ringa hälsocentralen igen. Men inga sura miner för det! Nu ska jag sätta igång ett soa avsnitt och sen blir det blåbärsmys. Hoppas ni har det bra! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0