Action is the foundational key to all sucess.

Hej! 
Har varit sjukt duktig idag, är så stolt över lilla mig. Har inte gjort en enda grej annat än att plugga (inte ens varit inne på facebook, läst bloggar mm) förutom när jag tog en långpromenad i mitten av allt för att få komma ut lite och handla lite frukost tills imorgon osv. Skrev ju som sagt klart en uppsats innan min promenad och nu har jag suttit och skrivit ett hemprov om antiken och det romerska riket. Nu har jag tagit en liten middagspaus, äter min svingoda pizza från igår och sen ska jag fortsätta plugga lite, ta en lång dusch/bad och sen kolla på Solsidan. Så rolig kommer min söndag att vara. Men är stolt över mig själv för jag brukar aldrig ha tålamodet att sitta och plugga så här länge, så det är ju asbra! Creds till mig själv alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0