Do more of what makes you happy.

God kväll, haha! 
Efter att Isabell åkte hem har jag kollat klart på en film, pratat lite i telefon och nu underhåller/plågar jag mig själv med att kolla runt på olika bilar. För er som inte vet det så älskar jag bilar! Men. Sen har jag mitt stora problem att jag inte kan köra.. Har försökt övningsköra några gånger men har för tillfället gett upp, får känslan av att jag aldrig kommer lyckas. Ska nog kanske åka iväg på någon intensivkurs när jag har fyllt 18 istället, blir kanske lättare av att åka iväg och bara koncentrera sig på att köra och plugga teori. Hope so! För vill verkligen ha körkort inom en ganska snar framtid. Min absoluta drömbil är en vit Audi Q7 men nu har jag börjat kolla mer och mer på BMW M3 coupe, också vit såklart. Vilket jävla bilinlägg det blev.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0