Don't give up just because things are hard.

Godmorgon! 
Just nu sitter jag och försöker få i mig lite frukost, samtidigt som jag fixar lite med mailen osv. Var riktigt trött igårkväll och imorse, märktes verkligen att det var längesen jag tränade. Har svinont i fötterna nu också.... Kvart över åtta ska jag ha orientering på idrotten, men som jag mår just nu vet jag inte hur det ska gå till. Sen slutar jag runt halv fem, samtidigt som min träning börjar. Så kommer jag hem runt kvart i nio, lagom till Svenska Hollywoodfruar! Love it. By the way, visste ni att underbara Rebecca Simonsson är artist också..?! Hittade hennes låt bara häromdagen, och jag älskar den. Kan vara för att jag älskar henne också! Here it is om ni inte har sett den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0