If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Heeeeej guys! 
Har ändrat i schemat vilket jag inte kom ihåg, så jag slutade runt halv två. Så himla skönt, nu ligger jag hemma i soffan och ska snart göra i ordning middag. Halv fem drar träningen igång, så kommer jag hem någon gång efter nio. Missar precis premiären av Project Runway Sverige som är ikväll kl. 20.00 på tv3! Ska kolla på webben istället efteråt när jag får tid, svinkul ju att dom gör en svensk version av det. Hoppas att det är bra, har ni tid så tror jag att det är värt att ge det en chans iallafall! Min kamera ligger på laddning just nu för att den var urladdad men jag bjussar på en ack så vacker cambild, glad och lycklig är jag ju i alla fall. Och det är precis den känslan jag har haft hela dagen, happiness.
(ps. ser ni min älskling i bakgrunden? Loooove it. Kan ta bättre bilder på den sen. My baby!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0