The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do.

Hej! 
Är så himla trött. Slut. Orkar ej. Färgar håret på söndag istället, vill bara sova nu. Har tydligen matteprov imorgon, härligt. Kan inte matte. Vill dö osv. Haha nej men ungefär den känslan har jag nu, ligger i alla fall nerbäddad i sängen och ska sova när som helst. 
 
Visste ni föressten att min största förebild är supersnygga Rebecca Simonsson? Tycker hon är störtcool och svinsnygg. Älskar hennes stil, utseende, attityd och musik. Älskar allt med henne! Men jättemånga runt omkring mig har ingen aning om vem det är (??) så jag tänkte att jag bara måste dela med mig av henne till alla er! Gå in och läs hennes blogg eller lyssna på hennes låt Give me that O som jag tipsade er om förut om jag inte minns fel...? Toppenbra är hon iallafall! Läste en artikel om henne på Expressen nyss, så jävla cool, vill ha hennes liv.
          
       
bild från google
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Du är snyggare än henne :*

Svar: Hahah söt Tova, du är! :*
Charlie None

2012-10-11 @ 23:48:20
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0