The worst part of being strong is that no one ever ask if you're okay.

Tar en liten paus. Andas. Tänker. Vad har jag gjort för fel. Måste lösa problemet.
Har bara slappat idag, vaknade vid tolv och sen har jag bara chillat. Svängde förbi Spader Dam och köpte pizza, ligger i soffan nu och snart börjar Solsidan. Efter det vill jag sova så det blir nog så. Väldigt händelselös dag, men det är väl så söndagar brukar vara antar jag. Egentligen är det konstigt, det är ju bara ännu en dag på veckan, varför utnyttjar man den inte mer? Strange. Det blir mitt nya mission, att inte bara slappa på söndagar. Måste lära mig att hitta på roliga saker. Hörs imorgon istället, då mår jag förhoppningsvis bättre också! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0