We're smiling but we're close to tears.

Hej. 
I'm not feeling so well, massor med jobbiga saker på en och samma gång. Ni vet den där känslan när man bara vill stänga in sig i ett mörkt rum och helst bara glömma allt och inte ta tag i något? Inte i alla fall inte nu. Men jag har ju lärt mig att man ska leva varje dag, och i min definition på "leva" så ingår inte att ligga och deppa. Så det är bara att rycka upp sig, klistra på ett leende och göra saker man älskar. Typ dansa är ju kul, haha. Dock är jag lite småskadad och fortfarande halvsjuk, men det är ju sådant som ordnar sig. Det andra ska jag ta tag i när jag får lite mer ork, en sak i taget. Hörs imorgon istället, nu ska jag mysa!

Kommentarer
Postat av: Tova

Lovie, allt kommer bli bra <3

Svar: <3
Charlie None

2012-10-19 @ 00:19:40
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0