What I really hate is that you just gave up on me.

Godkväll, haha. 
Kaosliv. Tänker inte kommentera det eller gå in på det mer än att det är anledningen till att det inte har skrivits något nytt de senaste dagarna. Har gått och blivit extremt mörkrädd igen, har nästan alltid haft problem med mörkret men vissa perioder är det värre än andra. Nu till exempel ligger jag i soffan med alla lampor tända, musik i högtalarna, teven på samtidigt som skriver det här på datan. Dricker redbull också, vill inte sova. Kan inte sova heller för den delen, så det doesn't matter. Har haft världens mysigaste dag idag i alla fall! Mötte upp Tova och Ada för en fika, sen har jag hängt hemma hos Tova med henne, Ida och Tomas. Vi (dom) bakade pizza och gjorde sushi, sen myste vi framför teven och innan jag gick började Tova klä ut sig till Gunilla Persson, hahahah. Sötan! ♥ Aa men såhär hänger jag just nu, myser för mig själv:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0