You are the sound of fire burning up in the night.

Hej! 
Åt världsgod lunch på Shanghai, beställde ett par nya brillor och köpte lite nödvändigheter. Svenskan var helt okej men sen när jag satt på bussen till stan fick jag jätteont i magen och mådde inte bra, så jag hoppade träningen och åkte direkt hem istället. Nu har jag duschat och målat naglarna, och magen börjar kännas bättre. Tur det! Meeeen, vill ni höra det bästa av allt?! När jag kom hem låg ett paket på min säng, från notme.se. Mina älskade jävla platforms hade kommit! Från början när man såg dom på olika streetfashionbloggar osv tyckte jag att dom var så himla fula, men sen har jag tyckt att dom är snyggare och snyggare. Förra veckan fick jag ett ryck och googlade runt lite och tillslut fick jag mailkontakt med notme, som hade ett par inne på lagret som inte låg ute på sidan. Så har mailat lite fram och tillbaka med dom och idag kom dom, beställde dom igår så sjukt snabb leverans! Och superbra service också. Mina kärlekar. Så jävla balla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0