You'll never be younger than you are at the very moment.

Hej! 
Var så otroligt trött idag på skolan, höll på att somna flera gånger.. Sen på träningen var tränaren sjuk så vi kortade ner träningen lite, tur för mig som är sjuk. Var till skolsyster idag, hon misstänker att jag har en infektion i kroppen men jag ska ringa till hälsocentralen imorgon för att dom hade "planeringsdag" idag. Är dom skön eller..?! Aja, får väl give them a call tomorrow. 
Som jag skrev i mitt förra inlägg kom första snön till lilla Östersund idag, och alla sociala communities har varit översvämmade med snöstatusar. Själv är jag otroligt kluven över det här, kanske blir bättre om ett litet tag när man har vant sig mer. Finns ju massa roligt och mysigt man kan göra på vintern! Medan stockholmarna bjuder på peppande höstlistor kan väl jag ge några tips på roliga/mysiga vintersaker: 
  • Åka skidor / skoter
  • Använda varma skor som tex UGGs
  • Dricka massvis med varm choklad
  • Tända ljus och mysa under tjocka filtar på kvällarna
  • Införskaffa i några snygga mössor / halsdukar
  • Använda (fejk) pälsjackor / västar / mössor
  • Ha mysiga middagar och get together med fina vänner
Finns massvis med bra grejer med vintern, ska försöka komma på några fler någon annan gång. Nu ligger jag i soffan under min svinmysiga filt och kollar SHF, bästa bästa bästa. Godnatt!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0