And then you came into my life.

Godmorgon! 
Har haft ungefär världens mest oproduaktiva morgon på länge, låg i sängen och filosoferade ett bra tag innan jag gick upp, gjorde kaffe, satte mig på ballen - as usual, SEN GÅR SOLEN I MOLN. Går in, skriver en lista på allt jag måste göra, som blev såhäääääääär lång och sen sätter jag mig ner och stirrar in i en vägg. Hahaha. Orkar inte. Det här är min sista dag som sjuttonåring, min sista dag som omyndig. What a thing huh?! Imorgon är den dagen jag har längtat efter så länge, känns helt overkligt. Kanske blir nåt emotional inlägg senare, är lite nostalgisk för tillfället. NU ska jag sätta igång med min lista, så hörs vi senare! 
 
xoxo / omogna mongo challe (har ingen aning om vad som hände med mina bryn hahah ser fett fult ut och oroa er inte, ska fixa naglarna = bort med katterna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0