Avoid hangovers - stay drunk.

Heeeeej! 
Känner mig nästan taskig när jag inte har skrivit något men har lite fullt upp just nu, sorry guys. Både i fredags och idag gjorde jag vääääääääärldens godaste proteinpannkakor till frulle, SÅ JÄVLA GOTT. Blandade proteinpulver, kvarg, ägg, lite mjöl och lite bakpulver och stekte - mmmmhh. Homewife soon! 
I fredags var jag på skolan, sen gymmet och körde ben och rumpa (sjukt träningsvärk idag) och på kvällen hängde jag på teatern. Idag tog jag sovmorgon och sen åkte jag och moster iväg till Storsjöbadet för att mysa och träna, jag klarade även av att hämta en docka på 3,8 meter, I MADE IT! Så jävla sjukt bra med tanke på min vattenrädsla och sånt men jag klarade det!! Nu har jag dock kanske spräckt trumhinnan men det är ju en annan femma.. 

Ikväll verkar det bli fest, ska göra mig i ordning nu och senare blir det nog middag med Trixie, Sunna och Charlotta som äntligen har tagit sig upp hit till Jämtland. Mys. Så nu ska jag börja fixa med sminket och sånt, ha en bra helg så uppdaterar jag er mer när jag får tid! Love ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0