Believe you can and you are halfway there.

Hej!! 
Sorry guys för att det inte blev något skrivet igår, vet faktiskt inte varför..? Kan bli så, haha pratade om det med mamma igår att jag tillbringar så otroligt mycket tid med att göra.. ingenting. Alltså och då menar jag inte "ingenting" som i att kolla på serier, facebook osv utan jag gör verkligen ingenting! Så sjukt, kan typ sitta och stirra in i en vägg i flera timmar haha! Igår gjorde jag iallafall som jag sa att jag skulle, var inte på gymmet utan körde utomhusträning med Sara, färgade utväxten och målade naglarna. Så det var ju bra iallafall. Sov sjuuuuukt länge också, var nog ganska trött efter veckan. Idag har jag som vanligt varit i skolan till elva, gymmet efter det och nu har jag tillbringat några timmar med att läsa på om ett tal jag ska hålla på skolan. Om ungefär en timme ska jag traska iväg till pappa för att bli bjuden på lite middag och ikväll är det Morgan och Ola-Conny som står som högsta prioritet! Love them. 

Men!! Måste bara ge er några mattips. Har blivit världens matfreak nu och vill prova nya saker och exprimentera lite, så i helgen blev jag OTROLIGT sugen på chirre och dirre men istället så skar jag några gurkor och morötter och blandade dipmixen med kvarg istället för gräddfil - mmmhh. Otroligt gott och nyttigt! Eller ja, nyttigare. Och så nu, när jag skulle äta mellis och var less på ungefär allt som fanns i mitt kylskåp så tänkte jag att jag skulle prova på att göra bananpannkakor. Blandade bara ihop en banan, ett ägg och en liten klick kvarg och stekte i lite smör, sen eftersom att jag älskar bär så otroligt mycket så blandade jag i några blåbär i smeten också. KANONGOTT! Alltså seriöst, mitt nya favoritmellis. Åt med lite kvarg och bär. Mmmmmhhhh kärlek för magen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0