Come away with me.

Heeeeeej! 
Hängde i skolan enda till klockan halv fem, för att sen dra mig mot gymmet och hänga där i någon timme. Körde kondition och armar idag, fett biff jag vet. Tog lite fancy pics i min myshörna också, snyggt va? Lol. 

Är alldeles för mätt och osugen för att laga middag, har en kycklingfilé redo som väntar på mig MEN JAG VILL INTE HA DEN. Usch.. Visst har jag det jobbigt? Ska väl tvinga i mig den tillsammans med lite sallad och sen ska jag förhoppningsvis plugga lite matematik om jag får lust annars målar jag nog naglarna. Har världens konstigaste "humör" eller mer känsla nu, känns som att jag håller på att bli sjuk för jag är trött jämt vilket resulterar till att jag lätt blir sur, något som jag annars har ganska svårt för. Men men! Latero ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0