Every now and then i fall apart.

Hej! 
Igår var jag på skolan, gymmet och sen åkte jag hem för att göra klart en uppgift. Efter det åkte jag in till studion för att fixa det sista, äta middag och så innan det var dags för stora genrepet på teatern. När jag kom hem var jag helt slut, så jag åt lite kvällsfika och la mig tidigt. För att imorse stod klockan på flera timmar tidigare än vanligt och klockan 06.20 satt jag på bussen mot Storsjöbadet! Klarade både livräddningen på A-nivå (50 meter simning, hämta en docka på 3,80 meters djup och 50 meter bogsering) och sen efter det simmade jag 60 längder á 25 meter = 1500 meter. SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV! Dels för att jag kom upp så tidigt och för att jag klarade båda mina mål. Fett nöjd morgon. Sen hängde jag på skolan till halv fem, var ganska effektiv idag också så det var ju bra! När jag kom hem var jag ganska så slut, så jag chillade och sen la jag mig i badet för att fundera på livet typ. Nu sitter jag i min myshörna och chillar. Jag gillar chill. See ya mysisar ♥ 

Kommentarer
Postat av: sara

BRA CHARLIE, jag blir ju stolt!! great work, pusss

Svar: Taaaaaaack! puss
Charlie None

2013-04-24 @ 22:38:18
URL: http://londonblondin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0