I don't even give a bother.

Hej! 
Blev aldrig brunch utan istället chillade jag på här hemma, lyssnade på Isabel och Rebeccas podcast (här) och fixade i ordning mig. Vid tre åkte jag och mamma in till stan, hamnade på H&M där jag hittade en till sportbh och några enkla ringar. Catching liksom! Sen tog vi en sub och åkte till Maxi, och efter det har vi bara lagat mat och chillat. Kollade lite på Fångarna på fortet, sen blev det någon jobbig romantisk komedi som jag hatar, så nu tänkte jag lägga mig i sängen och börja kolla på någon ny serie, har inte bestämt mig för vilken än dock... 

Imorgon ska jag hänga på gymmet, färga utväxten och göra manikyr. Och mysa. Låter toppen, godnatt ma darlings! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0