Keep calm cause it's my birthday!

Godmorgon! 
Både igår och idag vaknade jag klockan 06 och kunde verkligen inte somna om, är det såhär det ska bli nu när man är gammal...? 
Iallafall, hade en jätterolig dag igår med MASSOR av tårta och grejer, med fina personer. Blev en ganska lugn dag i övrigt också, mamma "väckte" mig med frulle och paket sen tog vi en snabb sväng på stan, sen tårtaaa och dagen avslutades med fotboll Paris - Barcelona. Fick jättefina presenter också, bl.a världens finaste Michael Kors klocka, nytt objektiv, drinksaker och en resa till stockholm i november för att se Bruno Maaaars!!! Stoked. 
 
Nu har jag precis duschat och ska nog klä på mig för att åka in till stan en snabbis. Ikväll blir det middag med fina tjejer och sen kanske krogen? Blir nog bra. Hoppas ni har det bra också, puss♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0