Kiss me hard before you go.

Hej guys!! 
Sista showen i fredags gick superbra, ni är så himla duktiga allihopa. Innan den satte igång var vi några stycken som åt på Easten Palace och när showen var slut gick vi ner till studion för lite mer mat och sånt. Sen åkte jag hem och myste. Cuuzycuz. I lördags gick jag upp hyfsat tidigt, åt proteinpannkaksfrulle och åkte in med några skivor till Wendla innan jag drog upp på gymmet och körde kanske mitt bästa armpass hittills, kände mig stark och allt gick jättebra! När jag kom hem igen somnade jag på soffan i någon timme, vaknade av att Tova ville ha med mig på bio så jag åt gomiddag med mamma och sen gjorde jag mig i ordning för lite biomys med bästa. Vi såg Iron man 3 (arga män 3) och den var jättebra! Rekommenderas. Eftersom att jag inte äter godis och sånt längre så satt jag med vindruvor, hahaha. Trodde aldrig det skulle hända, som den gottegris jag är. 

Idag tog jag sovmorgon, gick upp för någon timme sen och bakade bröd som precis kom ut från ugnen nu. Mmmmh. Så nu är det dags för frulle sen får jag se vad som händer idag. Puss på er!! Sorry för många iphånebilder senaste tiden, har inte haft tid att fotografera. Ska bättra mig, lovar. Bjussar på en töntig gymbild #yolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0