Love the little things in life.

Hej! 
Nu fick jag en lugn stund, puh. Igår blev det finmiddag med tjejerna på Sir Winston innan jag och Charlotta mötte upp Kajsa & Co och gick till Cuprum (som ligger vägg-i-vägg haha). Eftersom att det är forum i helgen så var det inte så mycket folk ute, men mot slutet blev det fler och jag hade roligt. Efteråt blev det efterfest och jag kom hem någon gång på förmiddagen, haha. Vid två befann jag mig inne på studion för att tillsammans med Anna klippa lite music så vi hängde där några timmar innan jag tog en powerwalk hem och lagade mat. Sen bakade jag matbröd igen och söndagsduschade. Har också hunnit med att dammsuga lite och fixa naglarna så jag känner mig ganska effektiv faktiskt! Nu ligger jag i sängen och skriver lite, njuter av att mitt liv aldrig är tråkigt en sekund och bara är allmänt nöjd med tillvaron. Hoppas ni också är det ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0