Never give up.

Hej! 
Hade lite fullt upp igår, med skola, träning och sen hängde jag på teatern i några timmar. När det var klart fick jag hemsläp aka Tova så vi mös på här hemma. Idag hade jag skola, från kvart över åtta till halv fem, sen gick jag och Linn iväg till gymmet där vi träffade Sara och hennes kompis. Mage och rygg blev det idag men det var så otroligt mycket folk på gymmet så det blev som det blev, men the only bad workout is the one that's never happend. Nu kollar jag på hockeyn som SAIK tyvärr vinner, SM-guld till dom alltså. Annat var det förra året när det var Brynäs som stod överst på pallen!! 

Fick ett paket idag också, från fitnessguru! Skickade iväg min beställning i tisdags och fick den idag - snabb och bra service alltså. Beställde OneWhey Strawberry White Chocolate och en rosa shaker, så fick jag deras kalorifria nudlar också, tackar och bockar. Blir nog bra det här, I CAN DO THIS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0