Save your heart for someone who cares.

Hej! 
Blogg.se's servrar verkar ha haft problem under eftermiddagen, men nu är det löst. Har iallafall bockat av punkterna på min lista och nu har jag precis avslutat evighetsgörat med mina naglar, långa, rosa och glittriga blev dom! 
 
MÅSTE bara tipsa om vår middag som vi åt igår, hittade receptet i min nya bok av Charlotte Perelli. Såååå jävla gott blev det, så är bara tvungen att lägga upp lite bilder även fast jag la märke till att typ 90% av de senaste inläggen handlar om mat. Och tänk för några år sedan då jag bara såg mat som "ett nödvändigt ont" och nu älskar jag det. Tur det iallafall. NÄSTAN EN TIMME TILL 18 OCKSÅ. Grattis i förskott till mooooi! Åh vad jag älskar allt. Kärlek♥♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0