Some day love will find you.

Godmorgon! 
Vaknade som vanligt tidigt men idag lyckades jag somna om några timmar till, skönt. Nu ligger jag i soffan och äter lite frulle, och sen måste jag börja packa för jag åker nämligen till Åre senare i eftermiddag! Ska bli skönt att åka upp en helg, kolla JOI och gå på någon afterski kanske? Mys. Mina skidåkningsplaner har ju iallafall sopats på grund av mitt ben.. Har bandage på nu, för att såret svällde upp och sånt igår. Vågar inte ta bort bandaget nu för att kolla heller, men måste för att inte se så att det är infekterat och sen måste jag hålla koll så att jag inte får feber. Hahah åh det här är så typiskt mig!!!!! Men men. Ska försöka uppdatera med mobilblogg i helgen, annars får ni ha det braaaaaaa! Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0