The best things in life aren't things.

Hej igen! 
Jag kände inte riktigt för att hänga i någon svettig gymlokal och solen sken ganska fint så tog jag en lååång powerwalk eftersom att det ändå stod kondition på schemat så tyckte jag att det var en helsmart idé. När man är ute och vandrar här så känner man att faan vad Jämtland är fint ändå. Eller what do you say? 
 
Nu ligger jag i sängen och slötittar på teve, tänkte vara duktig och lägga mig i tid idag så att jag kommer upp i tid imorgon för då händer det nämligen lite spännande grejer! Men inget jag kommer skriva om här, just nu iallafall. Annars ska jag hänga i skolan, är lite oklart hur länge vi går imorgon men det visar sig väl och sen blir det gymmet. Låter mysigt tycker jag! Sov så gott nu allihopa, love ya all ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0