This life is pretty amazing.

Godmorgon! 
Somnade tidigt igår och vaknade upp på helt rätt sida idag, känns så skönt. Nu har jag precis gjort lyxfrulle, älskar när man har mycket tid på morgonen så att man kan göra massa frukost. Egentligen så är frukosten min favoritmåltid på hela dagen, men inte när det är vardag, då kan jag knappt äta den alls. Skumt sånt där är.. 
 
Aja! Om ett tag kommer Kaja och hämtar upp mig sen åker vi till skolan för att ha några timmars matte, sen blir det gymmet för min del. Ikväll är det fest men jag vet inte om jag har lust, känner mig inte riktigt pigg på det så jag kanske stannar hemma eller drar på gymmet x 2 eller något. Eller så blir det fest, har inte riktigt bestämt mig! Ha en bra fredag så bjussar jag på lite frullebilder ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0