We don't need no wings to fly.

Heeeej sorry blöggen! 
Ber om ursäkt för min frånvaro senaste tiden men har så otroligt mycket för mig så jag har verkligen inte tid att skriva just nu. Gick till och med upp en timme tidigare idag för att TRÄNA på morgonen, vilket inte händer ofta för att vara mig. Senaste dagarna har jag iallafall varit i skolan, pluggat hemma, fixat nytt legg och hängt mååånga timmar på teatern. Det är ju faktiskt Wendlas vårshow just nu!!!! Två shower är klara och imorgon är det helt slutsålt, det är till och med kölista på outhämtade biljetter. Stoked. Men som ni vet så dansar jag ju inte längre, men har fortfarande hängt där och i år har jag bytt roll från dansare till ljudtekniker aka dj-challe. Hahah men sjukt kul att få vara med på något sätt ändå! Men till hösten tänker jag dansa även om ryggen inte håller. Klarar inte av att inte göra det längre. Miss it so much. ♥ 
 
Imorgon ska jag på skolan, gymmet och sen fixa lite saker inför sista showen imorgon. Efter den blir det middag och mys på studion. Nuu ska jag lägga mig i mammas säng, kan inte sova i min för mitt "secret project" har satt igång på riktigt och då är det fullt med saker och grejs på min säng. Meeeen är ensam hemma så får sova ensam hur som helst :( Måste hitta en sovkompis. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0