You make me happy.

Godmorgon! 
Hoppas ni har sovit gott inatt, det har inte jag... Somnade jättesent och vaknade flera gånger, en gång för att jag trodde att mamma ropade på mig så jag var tvungen att gå in till henne för att se så att allt var rätt, haha. 
 
Men! Idag börjar mitt "nya liv"!! Eller ja, både jag och mamma ska ägna oss mer åt träningen och "deffa". Blir inte en stenhård deff med tanke på att jag precis fyllt 18 och allt, men nu är det slut på godis, läsk och såna saker och så ska jag dra ner på kolhydrater och fett. Inte ta bort utan bara dra ner. Har hört jättemånga spekulationer om att jag tror att jag är tjock och har anorexia ...? men det kan jag säga inte stämmer, jag vet att jag inte är tjock utan jag gör det här för att bli mer "fit"/"tight" om ni förstår ? Aaah så då behöver vi inte ta upp det igen. Ska göra det här under 7 veckor nu så wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: Tova

you can do it, babe!

Svar: <3
Charlie None

2013-04-08 @ 11:18:24
URL: http://tovahelaveckan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0