You're my favorite daydream.

Hej sötnosar! 
Kom precis hem från älsklingsbyn, har haft en jättebra helg även om den kanske inte blev precis som jag tänkt. På fredagkväll tog vi ett glas champange på Vinbaren innan det blev tacos och vinmys framför Let's Dance. Lördagen spenderades på längdskidor i Ullådalen med en våffelpaus i Lillåstugan, sen åkte vi hem för att byta om innan vi tog en taxi upp till Fjällgården på afterski. Hamnade som sagt med ett väldigt partysuget bajenlag och hade hur kul som helst, köpte min första öl och allt sånt! När bandet spelat klart gick vi ner i backen till Broken för lite god middag och sen drog jag mig mot JOI finalen, som var jättekul men sviiiinkallt efter någon timme. Gick hem för att byta om ännu en gång MEEEEEEEEN sen så råkade jag riva upp hela bandaget så det rann blod igen. Är värre än det ser ut.. Hate this shit. Så jag stannade hemma. Idag gick vi ut på isen och la oss i en solgrop med kaffe och bara mööös. Sen tog vi en sväng förbi Ronja och drack lite kaffe, hur mysigt som helst att träffa henne igen och prata massor. Cozyyyyyyy.

Aah det var min helg! Hoppas ni hade det bra. Skulle egentligen sova hos en kompis ikväll men är helt slut och måste fixa inför imorgon då skolan börjar igen och det händer massa roliga saker den här veckan! Men mer om det sen. Nu ska jag hoppa in i duschen (vilket är ungefär det jobbigaste ever med bandage på hela smalbenet) och sen bara mysa. Gillar mys. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0