Eat diamonds for breakfast and shine all day.

Hej! 
Vi åkte som sagt till stugan där vi inte har något internet, och det har blinkat "E" på telefonen hela veckan också så bara att uppdatera instagramflödet har tagit evigheter. Så himla segt att jag fortfarande är lite småhängig, och hela tiden i stugan har jag bara legat i feber, hostat och snorat. Supermysigt.. Men igår kom vi hem iallafall och jag börjar känna mig bättre och bättre! Under veckan har jag mest läst böcker, övningskört och solat på bryggan. 

Idag lunchade jag med pappa, sushi mmh, sen gick vi en sväng på stan. Efter det var det dags för min första riktiga körlektion och det gick faktiskt över förväntan! Ser nästan fram emot nästa som är redan nästa onsdag. Nu jävlar ska jag ligga i och ta det där jävla kortet. Efter det var jag tvungen att belöna mig själv så jag köpte ett par sneakers som jag har suktat efter länge nu, dom är lite Isabel Marant liknade men till ett betydligt bättre pris. Även fast både Alx och Tova tycker dom är fula så är jag så himla kär i dom! En annan sak som gör mig överlycklig idag är att min älskling kommer hem om EN TIMME!! En timme bara! Åh, ska pussa ihjäl honom när han kommer, har saknat honom så himla mycket♥ Imorgon och på lördag ska jag jobba och i helgen blir det nog inte så bra uppdatering. Men vi hörs när vi hörs, ha en superbra sommar allihopa! Kärlek till er alla ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0