I'd do anything for you.

Tjenare haha! 
Under mina lediga dagar så hängde jag med Tova, var med min älskling och shoppade! Unnade mig lite fina kläder som kanske dyker upp i något "outfit" inlägg framöver, tänkte börja med det igen nu i höst. Nu sitter jag ute på altan, nyduschad och äter mellis. Sjukt fint väder ute idag, man blir så lycklig då! Synd bara att Alx jobbar, men någon måste ju göra det också. Själv börjar jag inte förrän om två timmar, men då står ett 11 timmars pass på schemat. Imorgon ska Alx spela på hockeyn så då passar nog jag på att följa med och kolla, sen på kvällen blir det jobb igen. Hoppas ni har det bra och tar vara på sommarens sista värme! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0