Kiss me like you want to be loved.

Hej! 
Nu är sommarlovet över och kaosåret har börjat. Sista året i skolan. Känns otroligt skönt att snart vara klar med det här och bara få göra precis som man vill. Vara lite fri. Dock blev det inte en sån jobbig start, vi var väl på skolan i ungefär en och en halv timme innan vi fick gå hem för dagen. Köpte med mig lite nödvändigt från stan innan jag åkte hem och gosade ner mig i sängen igen. 
 
Idag ska jag bara vila och ta det lugnt fram tills klockan sex för då ska jag följa med när älskling ska klippa sig och efter det ska vi gymma. Äntligen! Så det blir skönt. Sen blir det en tidig kväll då jag går från 8.15-16.50 imorgon.. Kommer att bli sena dagar nästan varje dag framöver. Men men, ett år kvar bara! Tänkte passa på att visa mitt nya fina skal till paddsson, leopard! Jag som älskar det mönstret, så det passade perfekt. Pussar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0