Promise you won't forget.

Hej igen! 
Tog ett litet sommarlov från bloggen, i samband med att älskling kom hem och allt. Senaste veckorna har jag tillbringat nästan all min tid i Odensala med Alx eller så har jag jobbat. En dag bjöd han mig på badet så myste vi på uppe på relaxen, aldrig varit där förut så det var superkul! 
 
Igår åkte jag och mammtillit Elgigantens nyöppning och jag fick med mig en ny kompaktkamera från Canon och en alldeles egen paddsson! Lycka, haha! Kommer bli perfekt i höst och alltid framöver. Bra köp! Idag och imorgon är mina sista lediga dagar den här sommaren, för i helgen jobbar jag och på måndag ska jag tillbaka till skolbänken. Så jag ska försöka att ta vara på dom nu, men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på dock men det löser sig. Ha det bäst, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0