Talking to you makes my day.

Hej igen! 
Blev sjuuukt nöjd med håret, tack Sofia för det! Hon klippte av ungefär en decimeter och sen la hon en jämn mörk, varm färg. Blev så bra! 

Kom hem vid sju och sen dess har jag inte gjort så mycket intressant, ätit mat, kollat på film osv. Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma "hem" efter att ha sprungit runt på NYCs gator så jag får skypea lite innan jag ska sova. Är så sjukt trött... Hoppas han skriver snart. Tror att vi åker upp till stugan imorgon, så då blir det nog ingen uppdatering på ett tag igen. Stugan = inget internet och jag måste spara på telefonnätet så att jag kan skypea med babe, haha! Annars hörs vi väl snart, puss på er underbara ♥ 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0