You make me smile.

Hej igen! 
Har varit jättetrött hela dagen, jobbigt. Men det har gått bra på skolan, vi inventerade och planerade lite inför hösten och sen på slutet så beställde vi våra studentmössor!! Stoked. Fast kommer väl gå in och ändra om den sjuhundra gånger så den får ni se om sisådär tvåhundranågonting-dagar. Snart där alltså, wey! 

Åkte hem när vi var klara, slängde mig i soffan och här har jag legat sen dess. Älskling är och fixar något inför deras höstpremiär nästa helg och sen ska vi ses på gymmet. Sen blir det mys för hela slanten för imorgon är jag ledig! Skönt. Livet är skönt. OCH JUSTE! Sjukast idag, hittade min ring som jag har letat efter i ett halvår idag när vi packade upp våra salongskläder! Då har den legat där i fickan på tröjan sen i maj. Hahaha! Blev så glad ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0