Can't get you off my mind.

Hej! 
Hade mycket för mig igår så därför det blev lite knapert med inlägg. Idag likaså, var i skolan från 8.15-16.30 och sen gick jag, Linus och Sara på zuuuumba! Hahah var svinkul faktiskt, lär nog hända igen om man säger så. Nu har jag duschat och allt sånt, och har precis ätit middag framför XL-galan. Ska jag nog måla naglarna och kolla GG, mysa lite för imorgon är det skolan igen och sen ett besök hos sjukgymnasten. Meeeen, jag vill passa på att säga ett stort fett jävla GRATTIS till Kajsa som fyller 18 år idag!! Hon är värd allt braaaa men hon får chilla med festandet i 40 dagar till för då ska vi slå klackarna i taket tillsammans ;) Love u girl ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0