Constantly challenge yourself.

Hej! 
Spenderade cirka två timmar på gymmet med Sara, leg day - riktigt jävla skönt och hoppas på träningsvärk imorgon. När jag kom hem tog jag en lång dusch med skrubbning, inpackning och allt sånt mys och sen har jag ätit god middag med me myself and I. Nu har jag skrivit färdigt en uppgift som ska vara inne imorgon och skrivit ett litet träningsprogram, mest för att ha något att gå på när jag har idétorka på gymmet. Nu ska jag göra nåt kvällsfika och läsa lite i noboken för att sedan avsluta kvällen med lite GG. Perfekt söndag, hoppas eran har varit lika bra ♥ bild från maltaresan - tagen av sara haha tja gingergangster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0