Happy Valentines!

Hej! 
Den enda lektionen jag hade idag var styling och idag höll vi på med kroppsformer och sånt. Otroligt intressant men efter varje lektion minskas valmöjligheterna i mina klädval.. Men det är ju kul att veta vad det är man passar i! Fick med mig Linus på gymmet idag också, köttade lite armar så hoppas på träningsvärk imorgon. Hatar egentligen att ta kort på gymmet, meeeeen jag höll på att snapa så bjuder på den här till er! Nu har jag duschat och måste torka håret och börja fixa mig nuuu inför ikväll. Ska först ut och äta middag och sen blir det actionmys med Bruce Willis! Perfekt sätt att spendera den här dagen på tycker jag. Ha en otroligt mysig kväll, även om ni är själva eller med någon. Kärlek ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0